Zelená vlna spustila vlastní call centrum s novým číslem 800 553 553

14. listopad 2016 16:54

Rychlejší a přesnější dopravní informace nabízí ode dneška Nová Zelená vlna. Český rozhlas spustil vlastní call centrum, kam můžete zavolat, pokud víte o nějakém problému na silnici nebo chcete upřesnit informace, které vysíláme. Číslo je 800 553 553 a volání je zdarma.

Díky spolupráci řidičů připravil Radiožurnál další zkvalitnění Zelené vlny, nejpřesnějšího a nejrychlejšího rozhlasového dopravního zpravodajství v České republice. Dnes zahájil provoz nového moderního call centra pro sběr dopravních informací s non-stop provozem. Zelená vlna tak přinese přesnější a rychlejší dopravní zpravodajství než doposud. Český rozhlas dnes spouští také nový systém pro sběr, zpracování a vysílání dopravních informací a hledá nové dopravní zpravodaje.

Čtěte také

„Doporučil bych zavolat do našeho nového call centra na nové bezplatné telefonní číslo 800 553 553. Potřebujeme nové zpravodaje nové Zelené vlny, aby nám přinášeli nové informace z dopravy a zpřesňovali ty, které jsme odvysílali. Právě prostřednictvím zpravodajů chceme být u každého okamžiku dění,“ říká ředitel Zpravodajství Českého rozhlasu Jan Pokorný.

Více informací a objízdné trasy

Radiožurnál bude také vysílat více dopravních informací. V současné době zařazuje Zelenou vlnu každých 30 minut, ráno každých 15 minut a samozřejmě v případě mimořádných dopravních událostí. Od 18. listopadu bude Radiožurnál vysílat Zelenou vlnu každou čtvrthodinu také v dopravních špičkách v pátek a neděli od 15:00 do 19:00. Uživatelé navigací dostávají vyšší počet dopravních informací z NDIC, Český rozhlas totiž zdvojnásobil kapacitu kanálu RDS-TMC na svých vysílačích.

Čtěte také

Zelená vlna je nejstarší rozhlasové dopravní zpravodajství. V současné době disponuje rozsáhlou sítí zpravodajů, speciálním studiem v Národním dopravním centru v Ostravě, vlastní motohlídkou a unikátním systémem pro sběr, vyhodnocování a vysílání dopravních informací.

Call centrum Zelené vlny

„Call centrum nám umožní přímý kontakt s posluchači, kteří jsou v autech v místě dopravních událostí. Velkou výhodou je také rychlost s jakou se informace dostávají do vysílání. Poté, co řidič na naši linku zavolá a oznámí dopravní událost, operátor jí zadá do systému a je prakticky okamžitě připravena do vysílání,“ uvedl Jan Pokorný. A šéfredaktor Radiožurnálu Ondřej Suchan ho doplňuje. „Pro nás je velmi důležité, aby řidiči v autech dostávali kompletní informaci. Tedy nejen to, že na silnici před nimi je problém, ale také radu, jak pokračovat dál. V ideálním případě spolehlivou objízdnou trasu. I proto jsme zvolili nový slogan pro Zelenou vlnu – Známe lepší cestu“, řekl šéfredaktor Radiožurnálu Ondřej Suchan.

Budeme rádi, když pomůžete Zelené vlně vytvářet a zpřesňovat dopravní informace. Současně pro Vás Zelená vlna připravuje nový systém výhod pro zpravodaje. O jeho spuštění Vás budeme včas informovat.

Pojďte s námi hledat lepší cestu!

Call centrum Zelené vlny
Spustit audio